tu ce fel de chilot esti?

cum se face ca cu cat inaintam in viata cu atat avem mai multa lenjerie? ma uit in bagaj si parca tot ce vad e punga gigantica de chiloti.. de unde si pana unde am ajuns sa strangem atat de multa lenjerie la care daca s-ar mai adauga si sosetele ar ocupa impreuna un singur bagaj, burdusit de-a binelea.

ma gandesc cu stupoare ca in popor lenjeria si sosetele fac parte din categoria „maruntisuri”.. fartilor – si cand zic asta ma refer strict la fete – cum sa fie astea maruntisuri cand ocupa jumatate din dulap?!

imi aduc aminte de zilele bune.. cand eram copil aveam atatea perechi de chiloti cate zile are saptamana. pe la 5 ani am primit a 8-a pereche, cea de sarbatoare, chilotii cu testoase ninja fosforescente! sa fi fost asta oare momentul rabufnirii maniei „chilotatoare”?

ciudat e ca nu-mi aduc aminte ultima oara cand am fost la cumparaturi de lenjerie.. de fapt nu-mi aduc amite sa fi fost vreodata la cumparaturi exclusiv de chiloti.. si cu toate astea lenjeria colcaie la mine in dulap.. suntem oare atat de orbiti de poleiala chlotilor incat nu ne dam seama cand ii cumparam sau suntem niste simpli pastraciosi care nu putem renunta la lenjerie? oare asa reactionam si intr-o relatie si reusim sa renuntam abia cand suntem absolut siguri ca ceva s-a rupt?

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Lamaze said,

    Or fi ei maruntis, dar sunt primii pe care ii scoatem din dulap, si cnad ii dam jos putem avea o clipa de placere intensa. Si nu ma refer doar la sex ca pentru asta ii dam jos rar si pentru un timp scurt ci la locul ala unde mergem de 3 ori pe zi sau mai mult si dupa ce iesim ne simtim usurate

  2. 2

    Fotbalistul David Beckam vrea sa se apuce de moda, calcand astfel pe urmele sotiei sale Victoria Backam. Acesta a dezvaluit ca doreste sa isi lansese propria linie de lenjerie intima pentru barbati si este absolut convins ca va avea success cu noul business. David s-a decis sa lansese o linie de boxeri pentru barbati dupa ce anul trecut a pozat pentru compania Armani in lenjerie intima. Un prieten apropiat al fotbalistului a declarat ca: „David are 35 de ani şi este conştient că nu va juca fotbal toată viaţa. El ştie că este un model pentru mulţi bărbaţi şi poartă lenjeria intimă într-un mod original, aşa că este mai mult decât indicat să îşi lanseze propria linie de boxeri”. Pentru linia proprie de lenjerie intima David Backam a declarat ca el va fi modelul principal, deoarece este contient de fizicul lui si hotarat sa apara din nou pe scena in boxeri. Fotbalistul a mai precizat ca spera sa primeasca ajutor in noul proiect de la sotia sa pentru ca aceasta are suficienta experienta in acest domeniu.

  3. 3

    salut…stau si mai intreb de ce trebuie sa cautam atat de mult ca sa fim fericiti?de ce atunci cand gasim ceva foarte frumos sau ne simtim bine, nu are viata foarte lunga?de ce trebuie sa ne lovim de un zid?de ce trebuie sa fie intotdeauna ceva care sa strice tot, un obstacol peste care nu se poate trece?ma simt atat de bine, dar cand imi aminteste de problema varstei ma termina…fataa asta are ceva fermecator in ea, ca o vraja, este ca un “basm” pentru mine…chiar daca imi spune ca relatia asta nu are nici un viitor nu vreau sa renunt nici in ruptul capului:ne simtim prea bine, suntem prea indragostiti unul de celalalt…si totusi de ce?sincer sunt dependent de ea, este ca un “drog”, nu pot sta departe de ea, o vreau in preajma mea, sa o simt aproape, sa o sorb din priviri, sa o iubesc…sincer daca mi-ar aparea pestisorul de aur, nu i-as cere decat o dorinta:sa scapam de impedimnet: sa am varsta ei, as renunta la astia 8 ani din viata, fara niciun fel de ezitare…nu stiu sincer ce o a fac, cand se va termina….sevrajul va fi prea mare pentru mine, nu stiu cum voi rezista…cand v-am scris data trecuta nu am vazut-o 1 zi si jumate si eram leguma, irascibil, nu aveam chef de nimic, toate mi se pareau lipsite de viata…e greu…oare va fi bine…o zi excelenta.astept un raspuns.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

