„stiu ca vrei sa te culci cu mine”

azi, dupa somnul de pranz, m-am trezit cu o falca-n cer si cu una-n … perna. cat de frumos a fi sa personalizam locul in care ne petrecem clipele cele mai lipsite de griji? oare visele n-ar fi mai frumoase daca ai adormi cu zambetul pe buze? sa arunce perna cine nu s-a plictisit de ursuleti si stele si flori si figuri geometrice.

prima oara au fost asternuturile albe, paduchioase si plictisitoare. au urmat asternuturile colorate, interesante si plictisitoare. acum. oare de ce sa n-aiba si ele o parere?

cum ar fi sa ai o fata de perna inscriptionata cu „stiu ca vrei sa te culci cu mine” sau o pilota „vino sa ne tavalim impreuna” sau un cearseaf  „abia astept sa ma terfelesti”. intrevad o noua era a asternuturilor.

11 răspunsuri so far »

  1. 1

    fcbl said,

    : )))))))))))) lucrezi în publicitate?

  2. 3

    somnorel said,

    Dar ce zici de o lenjerie de pat cu „daca sforaii dormi pe jos!” sau o fata de perna cu „dacă dormi cu baluţe diminiaţă nu mai trebuie sa te speli pe faţă!”

    Si apropo de dormit:
    Confucius say…
    „Man who take sleeping pill and laxative on the same night will wake up in deep shit.”

  3. 4

    cami said,

    wise man, confucius..

  4. 5

    kolcs said,

    „damnit, cine i-a spus?” a fost prima mea reactie la titlu.
    buna ideea

    vreau o plapuma pe care scrie: „eu iti voi tine mereu de cald”

  5. 6

    cami said,

    un fel de „imi place sa stau deasupra toata noaptea”

  6. 7

    Dar de haremul pernelor ai auzit? Sau de hamam-ul pledurilor? Păcat, fac toţi banii.

  7. 8

    ghicicine said,

    oare ce ar scrie pe lenjeria lui gojira daca ar avea si ea un cuvant de spus? „da-te jos de pe mine!”

  8. 9

    cami said,

    :))) foarte buna asta!!!

  9. 10

    Ray said,

    Noua era a asternuturilor aici:

    si aici

  10. 11

    Lamaze said,

    Sincer eu chiar am vazut o data o perna cu un mesaj de genul asta si am facut-o cadou cuiva drag. mesajul era ceva de genul ” Si eu imi doresc sa ma cul cu tine”


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

