nici cel mai frumos, nici cel mai destept, nici cel mai talentat

mereu am crezut in extreme. asta in primul rand pentru ca e frumos si in al doilea rand pentru ca mereu mi-am permis-o. cand am vrut sa demonstrez ca-s desteapta, am invatat putin, si fara prea mult efort, am obtinut rezultate excelente. cand vreau sa arat deosebit, imi trag un papion sau cos ceva pe cizme si asigur un subiect de discutie rezonabil pentru inceput in seara respectiva. cand am vrut sa zic ceva, am preferat sa scriu. insa din totdeauna mi-a fost frica de scris. n-am crezut niciodata ca am talent si n-am crezut niciodata ca pot mai mult decat „s-o scot putintel la capat”. asta s-a dovedit teoria care nu da gres niciodata.

recent am purtat o discutie care mi-a coborat picioarele un pic mai aproape de pamant. concluzia e ca lumea nu-i un cub rubic deja rezolvat din care sa ne alegem doar fata cu care sa ne jucam o vreme. nu-i om pe lumea asta care sa fie „cel mai”. n-ar trebui sa existe superlative absolute pentru noi. ar trebui sa ni se zica de la inceput ca pentru ca sa fi „putin mai” trebuie sa tragi ingrozitor de tare. si de-abia acum incepe sa fie mai interesant.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Adică, diferenţa dintre amatorism şi profesionalism este dată de puterea de sacrificiu. Bine ai venit printre noi. 🙂

  2. 2

    cami said,

    si totusi, lung drumul pana acolo

  3. 3

    loredana said,

    it’s not where your going, it’s how you get there, but mostly it’s just a lot of rubbish 😀

  4. 4

    m-amdatdegol said,

    sa fiu eu…

  5. 5

    Daniela said,

    Buna ziua,

    As fi interesata de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Daniela

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

